vrijdag 12 juni 2009
The Legend of Bagger Vance
Besparen in barre tijden
Esprinto is een jong en internationaal georiƫnteerd internetbedrijf in de markt van
gepersonaliseerd drukwerk. Esprinto biedt wereldwijd kleine ondernemingen de mogelijkheidom op een zeer gemakkelijke en gebruikersvriendelijke manier hun huisstijl-producten te ontwerpen en te bestellen. Esprinto heeft hiervoor een eigen en innovatieve user interface ontwikkeld. De officiƫle lancering van de website vond plaats in april 2009. Wil je een kijkje nemen? Klik dan op de titel van dit bericht.
Topper in klantenservice?!
Op dinsdag 2 juni ging bioscoopketen Pathe van start met een 'SMS-Alert-dienst'' Deze dienst wordt ingevoerd om de service naar de bezoekers te verhogen' Zijn er irritaties of klachten, is er overlast in de zaal of is er iemand onwel geworden, dan kan dit voortaan per sms gemeld worden' De sms-dienst wordt verzorgd door mobiele technologieprovider CM uit Breda'. Door op de titel te klikken kun je verder lezen, ik ben benieuwd naar je mening.
Klantenservice webwinkels dramatisch
Vraag mij af of dit nog steeds zo is. In maart 2009 bleek dat de helft van de internetwinkels is niet eens via e-mail bereikbaar, schrijft Elsevier Retail. Bureau ITO voerde een quickscan uit onder tachtig winkels die in aanmerking willen komen voor de vakjuryprijs van de Nationale Thuiswinkel Awards. Het blijkt dat bij een op de tien webwinkels het telefoonnummer niet of slecht te vinden is. Daar tegenover staat dat ongeveer een kwart het nummer zelfs op de homepage durft te vermelden. Eenderde van de webshops vermeldt het tijdstip waarop de klant kan bellen niet.
Zie voor meer informatie deze link http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/klantenservice-webwinkels-dramatisch/
Abonneren op:
Posts (Atom)