vrijdag 27 maart 2009
Aanmelden op Twitter
Microblogdienst Twitter is in het afgelopen jaar met 1382 procent gegroeid. De dienst trok in februari ruim zeven miljoen bezoekers, tegen 475 duizend een jaar eerder. Steeds meer internetgebruikers, onder wie veel journalisten, politici en mediafiguren, hebben Twitter ontdekt. Ook bedrijven maken er steeds meer gebruik van: voor de klantendienst, voor de marketing van een product (of zichzelf), om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends, of om snel een antwoord te krijgen op een technische kwestie.
Let's twitter!
woensdag 25 maart 2009
Customer Advocacy van Nicolette Wuring
Hebzucht, gebrek aan respect en gebrek aan vertrouwen kenmerken de huidige managementcultuur. Het werkt in de hand dat de klant zich niet gehoord en daardoor niet gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Het boek ‘Customer Advocacy’ kent de uitweg. Een must read voor elke manager die naar nieuwe perspectieven...
Het boek spreekt me aan omdat het wederom de essentie raakt:
" When you care, people notice" . Het centraal stellen van de klant
en de medewerker- geen secret - maar wel garantie voor succes!
Abonneren op:
Posts (Atom)